De smider tøjet

Opgaven er kvalitetssikret af redaktionen på Skolehjælpen.dk.
  • Folkeskole 9. klasse
  • Dansk FSA
  • 12
  • 3
  • 1273
  • PDF

Reklameanalyse, Kommentar: De smider tøjet

En analyse og fortolkning af Aqua Dor' og Røde Kors kampagne "De smider tøjet" i forbindelse med FSA fra december 2006. Den omhandler de virkemidler, der er blevet benyttet, og hvordan kampanger som denne påvirker samfudet.

Uddrag

De to modeller fra modelbureauet 2pm udstråler sex, styrke og sundhed. De virker selvstændige og succesrige, og frem for alt har de overskud til at være velgørende.
Hvem ønsker ikke at være sådan?... Køb adgang for at læse mere

De smider tøjet

[11]
Bedømmelser
  • 25-11-2009
    Udmærket opgave.. en smule stavefejl, men god til inspiration,.
  • 20-11-2009
    God opgave Den er nem at læse og forstå
  • 11-01-2011
    Rigtig god analyse af "De smider tøjet" havde nogle gode vinkler og var i alt i alt en god inspirationskilde til min egen analyse.
  • 03-12-2010
    Rigtig godt.................................................