Selvskrevet Novelle: "Skoleballet"

Opgaven er kvalitetssikret af redaktionen på Skolehjælpen.dk.
  • Folkeskole 9. klasse
  • Dansk FSA
  • 11
  • 3
  • 1186
  • PDF

Selvskrevet Novelle: "Skoleballet"

"Skoleballet" - det er en selvskrevet novelle jeg lavede i Dansk FSA, og den handler om en rejse til Sarajevo.

Uddrag

”Skoleballet”
Det var mandag og jeg skulle med et fly til Sarajevo, nu skal det lige siges, at jeg var presse- fotograf og skulle ned og tage nogle billeder til avisen.

Jeg sad i lufthavnen sammen med min kollega Hans og ventede på at vores fly skulle afgå, og jeg ville lige tjekke om jeg havde alt det med, som jeg skulle bruge når jeg kom derned. Til alt held havde jeg ikke glemt en eneste ting, jeg havde endda taget ti ekstra film med, selvom vi kun skulle være dernede til om torsdagen, men det var også min første opgave i udlandet, så jeg havde taget mig god tid hjemme til at pakke, så jeg var sikker på at jeg ikke glemte noget.

Flyveturen tog omkring 12 timer så jeg nåede da at få lidt søvn i flyet men det var heller ikke særlig svært eftersom vi var på første klasse.

Da vi kom derned tog vi en taxa til det hotel vi skulle være på. Klokken var allerede ved at være mange så vi gik ned til restauranten, som lå i bunden af hotellet, for at få noget at spise, hvorefter vi gik i seng... Køb adgang for at læse mere

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.