Smugrygning | Analyse

Opgaven er kvalitetssikret af redaktionen på Skolehjælpen.dk.
  • Folkeskole 9. klasse
  • Dansk FSA
  • Godkendt
  • 6
  • 1463
  • PDF

Reklameanalyse: Smugrygning | Analyse

Reklameanalyse af reklamen "Smugrygning" fra L'EASY.

Indhold

Info
Komposition:
Personer
Miljø / tid
Virkemidler
Fortolkning
Konklusion
Perspektivering

Uddrag

1Info

Produkt - Navnet på tv reklamen er “Smugrygning”, og der reklameres for en bærbar computer

Afsender - Det firma som har udsendt reklamen er Leasy

Type - Der reklameres for en bærbar computer, det er det produkt de gerne vil sælge med reklamen.

År - Reklamen er offentliggjort den 30. september år 2011

Serie - Der er lavet mange forskellige Leasy reklamer med de samme personer, derfor kan man vel godt sige at den er en del af en serie.

Komposition:

Type - Det er en reklamefilm, som fokuserer meget på en varer og et tilbud. I denne reklame er det så en computer fra ‘Leasy'.

Handling - Den handler om et ægtepar, ved navne Luffe og Sjanne. Luffe står udenfor og ryger, hvor Sjanne kommer ud for at snakke med ham, han må ikke rigtig ryge, derfor putter han smøgen i lommen, da Sjanne komme for at snakke om, hun gerne vil købe en ny computer, imens brænder smøgen i lommen på ham, og han siger det er helt fint at hun kommer den computer, men hun bliver ved med at snakke om den, og til sidst bliver Luffe sur og siger “Køb nu for helvede bare den... Køb adgang for at læse mere

Smugrygning | Analyse

[0]
Der er endnu ingen bedømmelser af dette materiale.

Andre brugere, der har downloadet Smugrygning | Analyse, har også downloadet